17:57

Käkat lite middag och efterrätt med familjen + farmor & farfar för ett tag sen. För det bestämdes tydligen igår att dom skulle komma hit o käka idag. Haha, hade helt totalt glömt bort det asså!

Jag har iaf hamnat här, och är inte så jättesocial med dom andra. Men det är nog inte min brorsa heller, för jag tror han sitter och spelar. Haha! Men jag är social med lite folk på msn, facebook och sms istället! :) Yeye!

Ingen aning om vad som händer senare, men tror jag ska sova rätt tidigt iaf. För jag är trött som jag vet inte vad. Håller typ på att somna här framför datorn. Haha, men så äre ibland! Men det kanske blir att kolla "Dödligt Vapen 2" på 6an eller nått kl. 22 iinnan jag ska sova. Vi får se hur det blir!



Katastrofad bild från igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: