19/12-11


Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik. Mamma fixade nyss in pengar i mobilen åt mig oxå, så nu kan jag smsa och ringa igen eftersom mitt Comviq Kompis gick ut igår.

Skolan va väll som vanligt idag bara typ. Vanlig dag, och det blir en vanlig dag imorron oxå. Sen har jag profildag på onsdag och torsdag är det avslutning så slutar as tidigt då. Fattar faktiskt inte varför dom inte kan lägga avslutningen på kvällen på onsdagen istället? Skulle va mycket bättre juh. En hel sovmorgon till på torsdagen lixom? Men aja..

Min vecka ser iaf ut såhär hittills:

Kommentarer
Postat av: cajsa

haha, Mimmi, jag slutar på onsdagkväll, sååå sköönt :P

Puss och Kram <3

2011-12-19 @ 19:27:50
URL: http://carlzson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: