24/12-11

Sitter fortfarande hemma hos farmor & farfar, men kollar lite tv just nu och socialar mig med folk på msn och fb. Så det är rätt chill. Tror det typ är Götakanal 3 på tv:n just nu som är på, så kollar inte speciellt mycket men ändå. Haha, sitter mer eller mindre här med hörlurar på mig och lyssnar på musik. Yeye! ;)


Papa Roach - Scars ♥

Har iaf fått jättefina pressenter, även om förra julen kanske var något bättre, haha nejdå. Men fick juh min systemkamera då. Men har fått jättefina idag oxå! :) Så kommer upp bilder på det imorgon när jag väl är hemma och kan fota dom, haha! :)

Men tror nog att jag ska fortsätta vara lite social med mina fina vänner och okända på msn och fb typ. Så ha en fortsatt trevlig kväll/natt för det ska jag ha! :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: