3/12-11


Hamnade framför datan för ett tag sen igen, haha! Så nu kan jag väll skriva lite då.

Snackade iaf i telefon med Nour för ett tag sen. Hon o hennes killar asså. Kändisar, kändisar, kändisar osv.. Så tillslut sa jag hejdå, och drog ut o fixade lite saker åt pappa. För han fixade bilen.. Typ bytte bromsskivor, tror jag det heter. Hmm.. Ni ser hur mycket jag kan lixom..? ;)

Hann oxå plugga mera Spanska, göra klart min teknikuppgift och plugga musikteori imorse för jag gick upp så tidigt. Duktig man är! Så nu får jag faktiskt sitta här och slöa mig!

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik tror jag, sen blir det väll käka om någon timma kanske. Våra mattider i min familj är inte så normala som alla andras. Haha, men sånt är livet. Man blukar juh lixom käka lunch vid halv 2/2 kanske. Men hemma hos mig äter vi typ lunch/middag samtidigt vid typ 6 kanske? Hmm.. Normalt..

Fan va tjock man såg ut då.. ;o


Kommentarer
Postat av: nour

OMG HARRY ÄR SÅ SÖT !!!!

harry harry harry say that you marry me! Love me love say that you want me

tell me what I wont to hear say that you marrie me

2011-12-03 @ 19:30:04
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: