6/12-11


Hemma nu från skolan. Eller det va ett tag sen, för jag slutade 15:20. Så nyss har jag iaf duschat o så, för jag hade idrott sista lektionen. As nice lektion faktiskt! Har konstigt nog börjat gilla idrotten i skolan. Typ när jag gick i 5:an va jag med på ca 4 lektioner totalt. I 6:an totalt 1 och en halv lektion, 7:an alla utomhus lektioner, utom bränboll o sånt shit. Sen i 8:an va jag med på typ alla utomhus oxå. Typ sånt som är viktigt lixom, och nu i 9:an har jag vart med på alla utom en eller två tror jag. Rätt sjukt faktiskt, haha! Men aja..

Var juh på St:Eskil imorse oxå, och träffade Jonte där för Engelska skolan var där samtidigt. Sen blev det att dra tillbaka till skolan för att ha Svenska lektion innan lunch. Men aja.. Dagen har vart chill iaf, men imorgon är det vanlig skoldag iaf. Kommer bli seegt som fan, men börjar halv 10, ooch slutar 15:20 så. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: