Är helt seegt..

Ligger i sängen och känner mig helt seeg. Har lust att gå ut eller nått, men vädret är juh inte så jätte trevligt så jag blir nog inne på mitt rum ändå. Ska ändå bli rätt skönt att komma iväg till skolan imorron, inte vart där på länge eftersom att jag har vart sjuk. Så har nu under den senaste tiden bara legat i min säng och kollar film, tv och suttit här vid datan. Eller ah, jag har suttit med datan i sängen. Haha!

Har iaf suttit och kollat runt på lite bloggar. Har inget bättre för mig, haha. Så det är rätt kul ibland faktiskt och se vad man hittar lixom. :)


Gammal bild från i somsas. Haha, det va inte så kallt som det ser ut! ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: Haha tack så mycket :)

2011-12-18 @ 19:15:36
URL: http://fotogeekarna.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: