Blev inget bloggande..

*Tjenixen!*

Nu är jag hemma efter en fin och trevlig kväll hos Cajsa & hennes familj. Käkade gott, och spelade mest Wii typ, men även på hennes iPad. Den är chill, haha!

Sitter här nu framför facebook, så kände mig juh tvingen att blogga lite nu även om klockan är mycket, men då finns det juh någonting att läsa imorgon för dom som kollar in tidigt när jag sover typ, haha!

Har inte heller någon aning om vad som händer imorron faktisk, kanske blir att dra ut o träffa folk, vettefan. Men vi får se. Men ska juh sova först innan, så är juh ett tag kvar lixom. Hehe!


En god efterrätt! Vit chokladmousse med bär.


En till dålig bild från innan vi åkte. Ingen blixt på, så ljuset blir dåligt av denna digitalkamera.


Satt även och spelade Wii somsagt. Haha, kul spel dedär! ;) Men körde även lite Resident Evil, eller vad det nu hette. Spel är det för mig åtminstonde!

Nu ska jag kolla runt lite till på facebook bara, och sen blir det att sova. Klockan är juh över 1 redan. *Oouupsss*

Natti! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: