Fastnade i tele 1 timme med Jonte..

Så då blev det inte att dra ut och springa förut. Men så äre.. Insåg precis att jag inte har käkar något på hela dagen heller, orkade inte med frukosten förut. Haha, lat som man är ibland. Men ska snart käka kyckling och pommes med familjen så det blir perfekt!
Sen ska jag väll hoppa in i duschen och fixa mig lite snabbt, för att sedan dra mig ner mot stan och träffa lite folk tror jag. För nu kunde dom tydligen igen, haha. Totalt katastrof ibland asså, men så äre. Så hann inte ut o fota något förut heller, men så äre.

Sitter iaf jus nu här och smsar med massa folk och lyssnar på musik. Så det är hyfsat chill faktiskt!

Men hör väll av mig senare innan jag drar, eller efter att jag har kommit hem. Ingen aning om hur länge jag blir ute men inte för länge åtminstonde för jag är trött som jag vet inte vad, som vanligt lixom. Haha!


Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

fin!!

är precis som dig med å fastna i telefonen! ;)

God fortsättning! :)

kramis

2011-12-27 @ 18:59:32
URL: http://tobelieve.devote.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: