Haha!


Fick hem min mascara idag som mamma hade beställt åt mig i lördags tydligen, visste inte ens om det. Haha! Men sen visade det sig att jag hittade flera här hemma..


Ny!                                                                                                 Dom jag hade tidigare..

Riktigt jävla nödvändigt asså, haha! Men aja..



Nu hade jag iaf tänkt att sova lite. Känner mig jävligt trött med tanke på att jag gick upp 05:20 imorse för att fixa lite saker. Hehe!

Insåg iaf att jag lyckades glömma Spanska sakerna i skolan, så det blev inget pluggande idag. Men det får jag försöka ordna imorgon på någon rast eller på lunchen typ. Måste redovisa så hoppas det går bra. Men det gjorde det idag iaf så.

Aja.. Godnatt iaf! Klockan är juh snart 21 iaf. :)


Chill liv jaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: