Hemma från stan & lite annat!

Va juh somsagt på stan o träffa Jonte där. Även Emilia och Ella en snabbis oxå + Sebbe och Mickis. Hehe!

Gick iaf runt och snacka mest. Sen drog jag o Jonte till caféet inne på stadsbiblioteket och sen kom hans pappa så vi satt där och fikade lite. Mys! Sen drog jag tillbaka till Torshälla, och mamma hämta upp mig där straxt innan 17. Åkte då tillbaka till stan, (haha smart att inte bara ha träffats där lixom?) och köpte lite saker sen drog vi till nån annan affär och köpte lite julklappar och så bara. Så nu är jag hemma iaf! :)

Imorron blir det iaf skola mellan 08:30-ca 10:00. Få betyg, lyssna lite på mina lärare, fika osv.. Sen taggar jag till stan för att träffa Olivia där, för hon skulle till sjukhuset innan, och efter det drar vi till typ World Class och solar. Yeye, eller jag tror stället hette så där det låg. Haha!

Mitt nyår är oxå planerat nu faktiskt! Så det blir att dra till Skogstorp och va med Cajsa och hennes familj o några andra dom känner. Min familj skulle till Fröslunda, och jag pallar inte va med dom där. Det blir bara seegt, för jag har inget att göra där. Sen är det typ tradition att jag och Cajsa firar nyår tillsammans oxå. Så det blir väll att slagga där över natten oxå, så det blir chill! :)

Men aja.. Nu ska jag iaf gå ner till köket och göra två feta ostmackor. Blev fan hungrig, haha! :)



Mitt hår ser lite skelt ut! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: