JULLOV NU!

Käkade för ett tag sen med pappa efter att han hämtade mig i Torshälla. Så nu sitter jag här.

Skolan va iaf chill. Avslutning bara lixom, så fick först lyssna på när lärarna sjöng julsånger och sen fick vi massa fika nere i klassrummet. Efter det betygen och sen slutade jag 09:45 typ. Lite tidigare en beräknat!
Drog iaf till stan då och mötte upp Olivia, sen drog vi till solariumet. As chill, så ska dit på måndag igen, eller nån annan stans. Är brun tills nyår då åtminstonde! Yeye! ;)

Ska iaf lägga mig i sängen o softa ett tag nu. Har man lov så har man lixom! Synd om polarna som jobbar, haha! ;)


Work Out - J. Cole

Kommentarer
Postat av: nour

Så jävla skönt!:D

2011-12-22 @ 19:54:30
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: