Ladda batterierna..

Vaknade klockan 8 imorse, men sen somnade jag om som tur va. Så nu har jag nyss vaknat igen, och känner mig hyfsat utvilad iaf, och det är skönt!

Insåg precis att min mobil va död, så nu va jag tvungen att ladda den. Så när jag startade upp den igen ramlade smsen in. Åh, då blir den juh typ lagg först. Men aja.. Bara att använda den lite senare dårå.

Vet inte vad som händer idag iaf. Funderar på att dra till stan eller Tuna Park o leta runt lite på mellandagsrean innan den tar slut. Kanske finns nått snyggt kvar åtminstonde? Annars får man väll sätta sig här vid datorn o beställa hem lite saker annars. Men det är juh roligare att köpa direkt i affären och slippa vänta på grejjerna!

Vet iaf att jag måste tvätta min spegel från massa hårspray. Haha, så blir att göra det idag åtminstonde tror jag.


Slänger in en gammal bild sålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: