Lördag morgon!


*Godmorgon!*


Vaknade för en timma sen ungefär, jävligt tidigt idag asså. Hehe, men jag gick och la mig kl 23 igår iväll och somnade nästan direkt. Vaknade med 17 nya sms.. Finfint! Haha! Men orkar ändå inte svara nu så skitsamma.

Vet inte vad som händer idag iaf, men tror jag va tungen att hjälpa pappa med något ute. Tror ett stort jävla träd hade ramlat ner, så jag måste hjälpa han att såga upp det och klyva ved. Hmm.. Duktig som man är lixom, haha! Nerå, men det blir juh träning på samma gång och det är inte så svårt heller så. Men aja..

Skriver väll kanske senare iaf, för har faktiskt hunnit med att plugga lite Spanska nu på morgonen oxå. Så tänkte fortsätta med att skriva lite på teknikuppgiften jag har att göra. Sen blir det att käka frukost när min morsa har vaknat, haha!

Trevlig dag! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: