Massa plugg ligger och väntar..


*Tjenixen!*

Sitter här just nu och har nyss käkat lite med familjen. Va as hungrig så det blev perfekt!

Skola idag som vanligt iaf, slutade lite tidigare än vanligt för jag hade vikarie i musiken, igen. Sen blev det att dra till stan för att träffa "R", så chillade där i en timme typ innan han skulle träffa sina polare, för att sedan dra ut på krogen.
Gick iaf runt på stan själv och kollade lite. Sen tog jag bussen till Torshälla och mamma och pappa fick hämta mig där.

Men snart hade jag tänkt sätta mig och ta tag i plugget. Har Knappt vart hemma på hela veckan utom i tisdags, men då pluggade jag inte.
Och imorron ska jag ut med massa folk, lördag ut med folk igen och iväg och fira min kusin mot eftermiddagen/kvällen och sen får vi se vad som händer på söndagen. Kanske dax att plugga lite mera då. Haha! Börjar juh närma sig jul nu och jag har massa prov nästa vecka. Två Spanska prov, matte prov och teknik prov. Skit kul lixom, men så äre iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: