Mina julklappar..

*Godmorgon!*

Sitter i min säng just nu och lyssnar på musik. Rätt chill faktiskt, så tänkte att jag kunde blogga lite nu.

Är hyfsat trött oxå, för jag la mig runt halv 2 tror jag, eller nått och vaknade innan 10 oxå faktiskt. Men sen somnade jag om till typ halv 11. S¨har tyå bara hunnit käka frukost och lite så.

Tror iaf mamma & pappa åkte iväg för att lämna tillbaka blue ray spelaren, eftersom jag inte ville ha den. Haha! Så får väll pengarna när dom kommer hem så det blir finfint!

Men jag fick iaf:

Ögonskugga, haha använder aldrig det men skitsamma.. + Displayskydd till mobilen med bra kvalité, haha!


En klocka med halsband till.. :)


Britney Spears nya parfym, Cosmic ♥



Och det där.. Men ska somsagt inte ha blue rayen! :)


Nu ska jag nog ta och göra något vettigare än att sitta här hade jag tänkt, men tror nog jag blir fast här ändå. Haha, as usual.. Typ!

Ha en fortsatt trevlig dag! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: