Nice dag!


*Godkväll!*

Haha okej, det är typ natt just nu men ändå!

Skolan va iaf chill idag, men började tydligen 09:00 men det visste jag inte så va i skolan tidigt iaf. Hehe, men spela roll.

Efter skolan tagga jag iaf hem o duscha lite o så, sen käka jag en macka och drog till stan nästan direkt efter. Va på stan runt 18 iaf, och fick skjuts dit av mamma och pappa. Så där träffade jag iaf Sebbe, Jonte, Jonte, Olivia, Filip och Mickis. Vi gick runt o chilla lite, sen drog vi till Olivia i Skiftinge. Men Sebbe kom senare.
Va där i några timmar sen drog vi vidare mot Mesta/Borsökna och chillade där ett tag innan alla skulle dra hem. Så tog bussen till Torshälla då, och pappa hämtade mig straxt innan 00.

Sitter här just nu iaf, och gör inte så mycket. Mest chillar lite med folk på datan och på sms. Haha, inget liv typ! Men så äre iaf. Men är jävligt trött oxå, så ska väll slagga om ett tag tror jag.


Kul bild från ikväll, haha! ;D

Godnatt! /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: