Ny dator!

*Tjenixen!*

Sitter just nu i min säng med min nya dator, riktigt nice om jag får säga det själv! För den här krånglar inte iaf! :)

Blev iaf att åka till Elgiganten då somsagt, och det blev ett riktigt snabbköp. Brukar alltid åka o kolla på saker först, sen åka hem och tänka lite mer. för att sedan åka tillbaka om jag verkligen vill ha sakerna. Men just nu känner jag mig riktigt nöjd med den här så sitter just nu och laddar hem alla program till den som jag ska ha. Så det är nice! Men har ännu inga bilder i denna dator, så blir väll att ta lite nya eller lägga in gamla från skivor. För det funkar inte att kopiera över dom andra från den gamla datorn eftersom den är helt konstig.

Men iaf.. Käkade ost-och-skinksås med pasta till lunch/middag. Så hela familjen bakade faktiskt egen pasta. Haha, lite roligt faktiskt, och det blev helt okej oxå. För det smakade juh vanlig pasta iaf! :)

Nu ska jag iaf fortsätta va lite social på facebook, och om jag har tur så kan jag få vanliga msn att funka igen oxå. Shit va skönt det skulle va, haha!

Hör av mig imorgon iaf, med lite bilder oxå förhoppningsvis! Trevlig kväll & sovgott!
/M