Oj, klockan är mycket nu!

Kom hem runt kvart i 1 nu på natten, efter att ha vart ute med lite folk.
Tog bussen till stan och mötte upp Jonte där, sen träffade jag Sebbe en snabbis och efter det drog jag och Jonte vidare mot donken för han skulle käka lite. Sen kom Olivia dit oxå.
Vi chillade vidare ner mot torget igen, och snackade med lite folk där. Sen tog vi bussen till Skiftinge hem till Olivia, eftersom hon hade lägenheten själv. Mötte dessutom upp Anders utan för Ica Maxi när vi gått av bussen, så det blev att chilla med lite film och kuddkrig hos Olivia sen.

Fick sen skjutss hem av pappa, så vi skjutssade även hem Anders och hans cykel oxå till Torshälla. Haha, perfekt! Så nu sitter jag iaf här hemma själv med datan i sängen och snackar med lite folk. Dricker även hallonsoda och käkar något konstigt godis. Haha, aja..

Hade iaf tänkt att sova strax, klockan är juh somsagt massor nu. Och jag är dessutom as trött eftersom man inte kunde sova pga. stormen som va här igår och i förrgår natt. Inte kul kan jag lova! Men sånt är livet ibland, haha.

Har dessutom gift mig nu idag, haha! :)



Haha ne, men skämt o sido.. Folk i min ålder håller juh på sådär.. Så det är väll inget med det, haha!




Två gammla bilder igen, men jag har inte hunnit fota några nya den sista tiden så det får bli så! :) Men jag gillar dom faktiskt!

Godnatt mina fina läsare! /M