Sista dagen 2011!

*God middag kära läsare!*

Vaknade rätt sent idag, men jag la mig runt halv 2 oxå och sen kunde jag inte somna så det är lkanske inte så konstigt. :)

Sista dagen idag iaf på 2011. Tiden går fort somsagt, känns som om att man precis har börjat 9:an och nu har redan halva tiden gått lixom. Helt sjukt! Men rätt bra ändå, haha! :)

Sitter här vid Har dessutom precis nyss käkat lite frukost oxå, så det blir väll att hoppa in i duschen om någon timma för att sedan fixa sig lite och dra iväg mot Cajsa  i Skogstorp! Chill kväll blir det nog iaf, men även lite smsande med min finaste skulle jag tro. Om han inte dricker för mycket, haha!

Ska iaf sätta mig och fixa lite saker i Photoshop nu, laddade in den i datan nyss. Sen efter det ska jag kolla runt lite på nätet bara o se om det finns nått intressant. Men slänger upp ett inlägg med lite bilder senare oxå! :)

Ha en trevlig dag! /M


Ser juh rätt chill ut med två datorer nu, haha!

Kommentarer
Postat av: SandraAngeliqa

Hej! Vill du super enkelt tjäna pengar på din blogg? Jag har skrivit ett litet inlägg på min blogg om hur du jätte lätt kan tjäna 70 kr per besökare! Utan åldersgräns dessutom! Kika in här och läs mer: http://sandraangeliqa.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-bloggen.html



Gott nytt år :)

2011-12-31 @ 13:28:39
URL: http://sandraangeliqa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: