Sitter inne på iPoden nu..

Ligger i sängen just nu o kollar på filmen som går på 1an. Eller okej, jag har inte börjat kolla för jag smsar och skriver här lite mer. Haha! Men ändå..

Kan iaf meddela att uppdateringen här verkligen inte kommer bli bra alls. Alla bilder jag har tagit finns i min dator, och den funkar inte ens att starta längre, men måste försöka lite mer imorgon, fast tror inte jag kommer lyckas. Så nu är verkligen inte mitt humör på topp om vi säger så!

Ska iaf fortsätta sociala mig på sms nu, så hör av mig nån gång framöver men kan alltid ta nya bilder och snabbredigera dom i en annan Photoshop verision i den andra datorn. Sen kan jag juh använda brorsans när den är ledig oxå.

Ha en trevlig kväll läsare! /M

Skit dålig bild här, tagen med min iPod 4S. Men vad ska man göra åt saken lixom..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: