Sjuk.. ;o


*Tjenixen!*

Sitter här i min säng just nu framför datorn. Är sjukt trött och har nästan somnat på alla lektioner i skolan.
Vet inte vafan som hände, men helt plötsligt va jag bara sjuk igår på 0,2 sekunder precis innan jag skulle sova. Helt sick juh! Har typ feber, ont i huvet, ont i halsen och lite så. Tur att man inte är magsjuk lixom, nästan så man tar självmord då faktiskt. Haha!

Men aja.. Måste iaf ta mig till skolan resten av veckan även om jag har feber. Har 5 prov kvar, tre på torsdag och 2 på fredag, och betygen sätts på söndag så måste hinna med dom. Hoppas jag pallar med det bara! För jag har ingen ork alls att plugga just nu. Men så äre!

Nu ska jag iaf seega mig lite mer här framför datorn. Mår somsagt inte alls bra, men så äre ibland!

Ha en trevlig kväll, för det kommer INTE jag ha iaf. Haha!
/M



Rätt gammal bild jag hitta i datan.. ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: