Snart julafton & nyår..

Hmm.. Tiden går fort asså! Och just nu sitter jag här och kollar igenom massa gamla bilder från 2011. Tänkte att jag kunde lägga ut ett inlägg med massa sånt i typ 1 Januari 2012 eller nått. Haha, så vi får se! :)

På julafton vet jag iaf att jag ska hem till farmor och farfar med familjen och käka och lite sånt. Sen får vi väll se om min faster och hennes kille kommer dit oxå från Stockholm, det vet man aldrig. Men det blir säkert trevligt iaf!

Sen på nyår vettefan vad jag ska göra. Antingen så drar jag ut till Lista, nått ställe lång ut åt helvete typ med lite folk och smäller raketer, festar, dansar, ah, you name it.. Annars blir det att vara i stan hemma hos en polare i hennes lägenhet för hennes föräldrar skulle iväg, så blir väll lite festande där isåfall. Annars är jag ute med Jonte i stan bara o chillar runt lite. Kanske käkar? Ah jag vettefan. Eller så drar jag till Skogstort och är där med Cajsa, det är juh typ nåstan tradition att vi alltid firar tillsammans. Eller så hänger jag med familjen till Fröslunda til några bekanta där, och käkar o lite sånt. Så jag vettefan vad jag ska göra. En annan polare ville att jag skulle till Södertälje och ännu en annan att jag skulle tagga till Örebro, men tror jag blir kvar i Eskilstuna iaf. Men aja.. Vi får se somsagt!


Nickelback - When We Stand Together


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: