Snart julafton..


Snart julafton redan.. Tiden går juh fort som jag vet inte vad. Bara 20 dagar kvar imorgon, helt sjukt!

Här är iaf min önskelista:


Bilder lånade från google

Tuggumi (Haha)
Objektiv till kameran
Mascara
En ny stor säng! Eller  en 180x200cm madrass för sängen har jag hemma redan! (Inte den på bilden)
Plånbok (Inte den på bilden)
Surroundsystem till min tv.. För mina andra högtalare är ändå pajj.
DVD-spelare, för den jag hade är borta
Pengar
Dator eller en Macbook
One Piece (Möjligtvis någon annan än den på bilden) Men ska fan inte ha nån fejkad iaf!
En vit klocka (Inte den på bilden)
Hatt (Inte den på bilden)
Britney Spears nya parfym

Haha men vill även ha lite andra saker. Typ som:
Displayskydd till min mobil (Orkar inte köpa själv)
En fet pälshalsduk
Smycken
Pressentkort från Gona Tricot och BikBok
En 90" bioduk med projektor, värsta nice o kolla film då fan!
Sms- och internet paket till mobilen så jag kan smsa gratis till alla operatörer och ha gratis internet

Vet inte vart fan jag får allt ifrån, för det mesta är juh helt fucking onödigt? Men ändå, mina föräldrar vill veta vad dom kan köpa, så nu har dom fått det oxå. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: