Somnade i 2 timmar nyss!

Haha blev så jävla trött av att sitta här o snacka med massa folk så tillslut gav jag upp och gick och la mig istället. Somnade typ direkt, och vaknade för ett tag sen så jag hann sova i 2timmar iaf. Riktigt skönt!

Pappa kom upp och sa att mamma skulle köpa kebab till mig idag oxå. Hmm.. Perfekt 2 gånger på 1 vecka? Svar nej! Men vad ska man göra lixom? Ingen orkar laga mat, pappa är sjuk och mamma kommer hem sent från jobbet för hon skulle till stan innan hon kom hem oxå. Och tro verkligen inte att jag ställer mig o gör mat till 4 pers första kvällen av lovet när jag dessutom är as trött.. Haha! ;)


Just nu, yeye! (Absolut inte smutsig skärm!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: