Tycker lite synd om mig själv..


Vart hemma från skolan och är sjuk, så därför tycker jag lite synd om mig själv. Haha!
Fattar faktiskt inte hur jag kan vara sjuk IGEN. Har redan vart förkyld två gånger sen sommarlovet slutade, och annars är jag nästan aldrig sjuk? Helt cepe, men aja.. Jag är inte magsjuk iaf. Så det är bra!

Kände mig tvungen att gå till skolan imorron och på fredag. Men tror inte det blir så, för har ändå fått reda på att mina betyg redan är satta. Så spela roll lixom. Förhoppningsvis har jag inte IG i någonting. Men tror mina betyg kan vara sämre än i 8:an. Men bara att jobba upp dom till slutbetyget, eftersom dom tar hänsyn till allt man har gjort tidigare då, och inte bara under terminen.

Sitter iaf här just nu och kollar lite julklappar till familjen. Men tror jag vet vad jag ska köpa iaf. Så det är bra! Har faktiskt aldrig i hela mitt liv köpt något till min familj. HAHA! Kanske på tiden att göra de? ;) Men aja..


Bild från i somras, haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: