Uuuhiiii.. Lång dag!


Men även om dagen har vart lång, så har den vart nice!

Började 09:20 i Munktell och hade en föreläsning om andra världskriget. Vi fick lyssna på en gubbe som hade vart med, och hade placerats i massa olika koncentrationsläger, men lyckats ha tur och ta sig ut överlevande. Så det var jävligt intressant faktiskt! Käkade sen på Subway med Olivia och sen tillbaka till Munktell i 1 och en halv timme till. Sen gick jag med henne till trafikskolan, för hon pluggar till moppen. Sen träffade jag Jonte på stan när han hade slutat så vi gick runt o snacka lite bara. Sen mötte vi lite andra folk så snackade med dom ett tag oxå. Sen drog jag hem runt 17, så mamma och pappa hämtade mig i Torshälla.

Hmm.. Snackade med Nour för ett tag sen oxå, haha. Hon är kul hon! Skulle egentligen käka när jag hade lagt på med henne, men då ringde "J" (annars kallad "finaste" här), så nu känner jag mig dum, efter det jag sa.. "/ Hmm.. Jättebra! :(

Men aja.. Imorron börjar jag 08:35 och ska då vara på St:Eskil gymnasiet. Så blir väll att träffa Olivia på stan straxt innan tror jag. Sen får vi se om vi käkar på stan eller i skolan. Haha, kommer bli dyrt o käka på stan hela tiden. Fast.. Spela roll, har ändå pengar till det så. Men missar iaf en halv skoldag pga. det där. Så det är nice! För idag hade jag ingen skola alls, och hela förra veckan va oxå nice för massa utbytesstudenter va där, så hade bara typ lektioner halva dagarna. Haha!


Har inga bilder..


Kommentarer
Postat av: Cajsaa

Hej Mimmi! Jag är hemma från Norge nu :) så vi måste träffas snart kan inte i helgen, men efter skolan eller nästa kanske? :p.

kram kram :) <3

2011-12-05 @ 20:14:49
URL: http://carlzson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: