24/2-11


Just nu sitter jag här och gör typ ingenting. Har nyss käkat min "lunch" iaf, pannkakor.. Mumms! Men va inte så jätte hungrig, men aja.. Lite måste man juh äta iaf även fast man är sjuk.

Vaknade iaf klockan 09:30 imorse av att telefonen här hemma ringde, men pallade inte gå upp o svara. Haha! Och ingen annan kunde juh göra det heller eftersom jag va hemma själv då. Men så äre..

Imorron ska jag iaf kanske klippa mig, men tror inte att det blir av för jag känner mig inte alls tillräckligt pigg, men får väl se imorron, annars får väl mamma boka om tiden eller nått men vill järna ha klippt mig tills skolan börjar igen o till min brorsas födeledag nästa vecka på fredag, men aja..

Har iaf fotat lite idag, innomhus haha. För har inte orkat gå ut och det är juh rätt kallt ute oxå.. Men måste bara göra om bildstorlekarna eftersom jag redigerde dom och lyckades spara i feta storlekarna. Haha, fail.. Men ska fixa det snart..

Men nu ska jag iaf inte skriva mer så hejjs.. ;D


En funkade iaf.. Kommer flera snart..