26/2-11


Hm.. Just nu sitter jag här och gör ingenting alls, utom typ tråkar! Men ska snart lägga mig tror jag, lovade mig själv att ha lagt mig till klockan 12, så då ska jag göra det. Haha, skolan börjar juh snart lixom..

Har typ inte gjort något speciellt idag heller, vart hemma o chillat mest. Orkar typ ingenting, fast va ute o tog lite kort oxå. Fast allt vart typ helt jävla faiiiiil.. Men vem bryr sig!?

Satt även o kolla gymnasium, även fast det är as långt kvar. Haha! Men är helt säker på att jag vill komma in på NV efter 9:an, så bara att satsa på jävla bra betyg nu. Orkaaa.. Men så äre, typ.

Men aja.. Nu meddela nått spel i ipoden nånting så ska fixa de och sen lägga mig kanske, så orkar inte skriva mera just nu. Men kanske hörs imorron eller nått, och kanske på måndag oxå. För jag vet inte om jag blir hemma från skolan då eller inte, får se hur jag känner mig. Men aja.. Hejjs!












Lite bilder där jaoo.. Haha!