Hemma själv imorron o på fredag..


Har inte orkat skriva nått idag, men känner mig lite piggare än igår iaf. Så kanske börjar gå åt rätt håll nu!

Men just nu sitter jag här iaf o lyssnar på musik.. Brorsan kom hem för ett tag sen för han hade typ dragit till Tuna Park med nån kompis eller nått tror jag. Och snart kommer väl mamma o pappa hem oxå. Tror dom kommer tidigare än vanligt för min brorsa drar till Romme ikväll o kommer väl hem på söndag eller nått så därför är jag hemma själv imorron o på fredag. Seegt, men så äre. Fast om jag känner mig bättre på fredag ska jag iaf dra ner på stan med mamma o klippa mig, skulle behövas för håret är slitet som fan i topparna. Men aja..

Jag har typ lust att gå ut, men känner att jag inte kommer palla med det. ar typ ingen ork alla. Men aja, får väl försöka hitta på något annat då.


Haha, cepe..