Hmm..


Just nu sitter jag här, fast det har jag väl gjort typ hela dagen eftersom jag är sjuk och inte orkar göra någonting.. Fast jag känner att det går åt rätt håll iaf!

Men nu har det iaf blivit helg och ja, fredagen har väl vart helt okej. Vaknade halv 12 imorse utav att telefonen ringde här hemma. Blir sjukt irriterad av det. Haha! Så efterdet kunde jag inte somna om men låg kvar i sängen till typ halv ett iaf. Skönt det med.. Sen efter det vart den en macka till "frukost".

Skulle juh egentligen ha vart hos frisören idag och klippt håret, men så vart det inte så va hemma hela kvällen/dagen. Men hann ist med ett bad, käka hamburgare och kört styrketräning nyss.. Känner mig rätt stolt faktiskt. 50 situps, 30 armhävningar och rygglyft o massa skit.. Fast det kanske inte är jätte bra, men en början iaf..

Snart ska jag väl ta o lägga mig tänkte jag, så skriver det här lite fort bara för jag känner mig rätt trött faktiskt.. Fast sen när jag väl har lagt mig kommer jag typ inte kunna somna, haha.. Så äre alltd för mig! Men aja..

Hörs väl kanske imorron då? :)


Bild tagen med ipoden så inte bästa kvalitéen, men vem dör av det? :)