Lager 157 idag..


God eftermiddag typ, haha..

Usch vad jag är trött asså, men så äre..


Har iaf vart på Lager 157 idag med familjen o typ några vi känner, så ska väl om ett tag dra hem till dom o käka middag o så oxå. Trevligt! Fast jag kommer inte ha nått o göra men iaf.. Tar med mig datan så, ah! Sen blire o lyssna musik fan! Haha!

Men aja.. Skulle iaf köpa Converse där för dom kostade bara 400 men fanns bara svarta och typ sand- färgade, o jag vill faktiskt ha gula! Eller kanske gröna, eller dom blåa jag kollade på förut. Men aja.. Får väl nöja mig med dom röda jag har, än så länge.. Men jag köpte iaf en skjorta, en kofta typ o lite annat skit.

Iaf så sitter jag här just, fast nä nu skulle jag dra.. Men kanske skriver senare, så hejjs ;D <3

Kan lägga upp bilder på det jag löpt senare!


Gammal bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: