Ojsan..


Haha, vart inte nått mera inlägg igår för vi typ käka o sånt o sen vart det o kolla på Melodifestivalen, haha brukar inte kolla men aja..

Vi fick iaf as god mat o blablablaahh o kvällen vart ändå rätt nice. Men drog ändå hem ganska tidigt för jag va as trött, som vanligt typ. Så somnade runt halv ett redan tror jag.

Men nu sitter jag iaf här o håller på o rensa min garderob igen, måste köpa en till. Haha, hälften av alla kläder är lixom utanför typ. Så aah..

Men nu kommer iaf lite bild på det jag köpte:


Köpte iaf den skjortan..




Sen det dära armbandet..

Och sen köpte jag även massa annat skit..

Men nu har jag iaf nyss käkat frukost o så, och vart muffins efteråt. Haha, men det är gott så vad spelar det för roll egentligen lixom?

Sen vet jag iaf inte alls vad jag ska hitta på idag, men känner inte för att dra ut o träffa kompisar iaf. Är typ skit seeg nu! Så blir nog antagligen att vara hemma och kanske plugga eller nått och senare kanske ut o jogga eller nått eftersom solen ändå är framme!

Jusste sen köpte jag juh filmer igår oxå..



Bara för att jag är så efter o aldrig kollar på film o sånt så pallar jag inte ladda ner heller..

Men nu ska jag iaf kolla min facebook och så, och sen städa klart min garderob men även resten av rummet. Så hejjs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: