Sportlov snart!


Ja, nu är det äntligen bara en vecka kvar tills lovet! Skönd ska det bli iaf!

Nu på sista tiden har jag haft as mycket plugg o skola hela tiden. Skit seeegt! Men så äre, om man vill ha bra resultat på proven och bra betyg. Haha!

Hade iaf fysik prov i onsdags, matte prov förra veckan eller nått och sen i den kommande veckan har jag Spanska prov på tisdag och sen Engelska prov på fredag. Inte kul asså! Men aja..

Iaf så har jag inte gjort så mkt i veckan.. Slutade tidigare i torsdags för hade ingen slöjd, så blev o dra hem tidigt! Annars så har man väl bara träffat samma gamla vanliga folk i skolan, typ.

Men aah.. Nu sitter jag iaf här inne på MSN, Facebook o lyssnar musik på Spotify.. Typ så, haha.. Och jag vet fan inte vad jag ska göra för jag tycker att jag har pluggat tillräckligt idag fan. Men jag är iaf as trött för jag la mig halv 2 inaatt och vaknade så tidigt som kvart över 8!? Lixom helt cepe juh! Men aja.. Blir nog att lägga sig rätt skapligt ikväll iaf! Men först ska jag käka godis, haha.

Sen lyckades jag spilla ut massa saft bakom min byrå och tv:n o grejjer så vart värsta jobbigt att flytta den för den va as tung med alla saker i o sen tog det typ en halvtimme o städa för det va as mycket damm o skit där oxå. Haha, faiiiil! Men jaoo, så äre!

Faaaaaast nu ska jag inte skriva mer för det va tråkigt, haha! Hör väl nån gång.. ;O


Nån gammal bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: