Stan/Tuna park idag..


Kom typp hem för en timme sen kanske och har hunnit käka och lite så bara, och suttit här då. Hehe..

Skulle iaf till stan för att lämna in mina Converse på Nilssons Shoes för dom va typ lite pajj haha, och sen köpte jag även nya där oxå. Ett par ljusblåa, så det är nice! Men efteråt så lyckades jag juh hitta typ snyggaste på Tuna Park inne på Scorett men aja.. Får väl typ önska mig dom när jag fyller år som pressent eller nått kanske. För pallar inte betala hela själv, tvungen o betala 300 för dom blåa nu, men det är det värt så aja..

Men nu sitter jag iaf här och lyssnar på musik och känner mig rätt stolt över att mitt Spanska prov gick rätt bra idag, haha. Fast jag har oxå lyckats gå in i en dörr o fick handtaget rakt in i axeln så har värsta blåmärket där o det gör ont så fort jag rör armen, men så äre..

På fredag ska typ klassen iaf ha disco i skolan för typ låg- och mellanstadiet så blir att dra hem till Olivia efter skolan då o typ käka, fixa oss o blablablaahh så blir att hoppa idrotten då, men det gör fan ingenting. Haha! Men det blir säkert kul med klassen där iaf, kommer juh bomba hela stället typ.

Men aja.. Nu ska jag iaf inte sitta här o skriva massa skitsaker så hörs väl nån annan gång, typ! ;o


Mina ♥
Haha ser skitsnyggt ut med mjukisbyxor till asså, eller inte.. :(


Sen nån bild bara.. ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: