Tisdag..


Just nu sitter jag här o gör typ ingenting. Vill kolla film men min dvd är juh helt borta, och pallar inte sitta i vardagsrummet för då kommer jag höra min brorsa när han sitter o snackar i sitt jävla spel. Haha! Men aja..

Om ett tag ska jag väl käka, för åt ingen frukost imorse. Va inte hungrig då, men nu är jag det. Haha, cepe det där lät, men aja.. Har iaf inte sovit så jätte bra inatt, somnade väl rätt tidigt men sen vaknade jag väl runt 04:45 så sen efter det va jag vaken till kanske halv 6 eller nått liknande. Inte så kul! För jag kunde inte somna om.

Haha, sen igår så hade jag as tråkigt så satt och typ puffa alla mina vänner på fb, snacka om att man kan ångra det idag. Hahah!

Men nu ska jag gå o hämta vatten o ta alvedon eller nått, har as ont i huvet. Vet inte om jag har feber oxå.. Men så äre iaf..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: