Typ sjuk..


Helgen började bra, men slutade sämre..

Iaf, i fredags blev det discot i skolan för låg- och mellanstadiet för att få in pengar till klassen.. Och det gick faktiskt bra, och det va skitkul oxå. Haha! Började typ runt 4 o slutade 9 o efter det va det städning o massa.. Men det gick rätt fort. Har typ fortfarande ont i fötterna för tror jag stog o dansa med Olivia i typ 4/5 timmar, men vi hade skitkul iaf. Tillskillnad från resten av klassen som bara satt där o tråka typ, hehe..

Sen i lördags var jag hemma bara, för va skittrött från fredagen. Så va hemma o chilla då bara, och hade ont i halsen då för hade typ stått o skrikit på fredagen oxå, haha. :( Och sen igår kväll när jag skulle sova, eller typ senare. Runt halv 2 tror jag klockan va så mådde jag helt plötsligt as illa o höll på o spy, fast jag gjorde inte de. Haha men hade iaf as ont i halsen så kunde inte sova, faiiil! Och sen imorse när jag vaknade hade jag ont i huvet och allt. Inte kul asså! Jävla bra start på lovet, eller inte.. Men aja..

Just nu sitter jag iaf här o käkar zyx-halstabletter o dunkar på musik, även fast jag har ont i huvet. Smart man är! Eller inte, men det hjälper ändå på nått konstigt sätt. Men om en timme ska jag iaf börja steka pankakor, måste juh ha nått o käka o min brorsa med..

Och har drar till Romme på onsdag kväll med sin kompis o åker skidor. Så jag blir hemma hela torsdagen och fredagen själv, palla! Värsta tråkigt juh, speciellt om jag är sjuk då oxå! Men aja.. Får väls e hur det blir med den saken..

Men snart fyller jag år iaf! Eller ah, om en och en halv månad. Men iaf.. Tiden går juh fort som in i helvete..

Nu ska jag iaf inte skriva mer, men kanske kommer flera inlägg senare under lovet. Får se hur det blir med den saken, för uppdateringen här är inte den bästa direkt. Haha!


Nice låt.. ;o


Jag och Olivia, hahah! Bästaste..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: