10/1-11


Just nu sitter jag här vid min brorsas dator eftersom det typ går 38274 gånger fortare än mig. För den har typ pajjat helt nu. Haha, värsta lyckat! Eller inte, men aja.. Den kanske börjar bli gammal eller nått? Fast den är juh inte ens två år, så jag vet inte. men skitsamma. Pappa sa att jag ändå skulle få en ny om den slutar funka helt så, jaoo..

Men idag gick jag iaf upp tidigt, halv 9 faktiskt. Så just nu håller jag typ på o somna och har skit ont i huvet. Men tror inte att jag är sjuk iaf. Hoppas inte det iaf.

Men mitt lov har iaf vart nice. Fast har typ vart hemma varje dag o sovit eller vilat hela dagarna så har inte hunnit göra så mycket och inte träffat så mycket folk, men vad gör det? Skönt att vara hemma oxå vafan! Firade jul hos farmor och farfar, sen va jag typ hemma i en hel vecka o inte gjorde nånting, tror jag. På nyår kom iaf folk hit, min morbror, brorsans kompisar osv.. Han sen träffa Olivia förra söndagen så snackade lite med henne så o köpte milk-shake på donken, Emelie sov här i onsdags till torsdags, träffade farmor o farfar igen i fredags, och sen träffade jag Cajsa i lördags. Sen typ igår fikade vi med lite folk här hemma bara. Så det har vart rätt lugnt ändå lixom.

Sen igår gjorde jag typ ingenting heller, kollade typ på film och så bara, nån Wallander sak och sen kolla på en annan nu imorse när jag gick upp innan jag käka frukost med brorsan. Sen skulle jag kolla på en till nyss men de va typ nån annan som är typ skitdålig så satte mig vid datan ist, haha!

Och imorron börjar skolan oxå, fan! Jag pallar inte med den längre juh! Men aja.. Så äre iaf. Fast ska ändå bli nice o träffa alla igen. Och få vara lite social, haha! Men aah..

Nu funderar jag iaf på att ta o städa o röja i mitt rum lite. Måste städa massa lådor o skit typ. Inte så kul! Men det funkar om man har musik, och då slipper jag somna oxå. Hehe..

Så aja.. Skiver kanske senare, annars blir det väl nån annan gång.


Har inga bilder i brorsans dator, så det får bli en gammal sak. Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej



mimmi det är clara

2011-01-11 @ 19:30:29
URL: http://claralc.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: