25/1-11


Just nu sitter jag här o typ gör ingenting.. Eller messar lite med folk bara, hehe.. Har iaf pluggat lite matte för ett tag sen för jag har prov på fredag, inte kult. Men aja.. Så äre iaf!

Sen lånade jag nått jävla fucking spel av Alex idag. Värsta läskigt juh, haha! Men ändå rätt soft! Fast jag fattar typ inget men kanske gör det senare eller nått. Haha, jaoo.. Är man efter så är man!

På torsdag har jag iaf friluftsdag i skolan, börjar typ 09:30 och slutar mellan 11:30 och 12:00. Sköööönt det! Slippa skolan en hel dag juh! :D Fast jag ska typ va ute o gå hela tiden, kommer bli skitkallt! Men aja.. Så äre! Men skitsamma.. Sen på fredag blir det att dra till kusinerna, typ..

Nu ska jag iaf sova om ett tag för jag är as trött just nu, ska upp 05:30 imorron o duscha o så. Så jag måste sova tidigt! ;) Haha!

Puss & godnatt!


Gammal bild, men jag har juh inga i datan så det får bli så..