Fredag snart!


Jo, det va ett tag sen jag skrev nu. Men iaf..

Skolan har börjat nu iaf, o rätt nice de ändå. Men fick reda på att jag har prov om redan en och en halv vecka i Spanska. Haha, palla! Men så äre iaf.

Just nu är jag iaf as trött, för gick upp 05:30 imorse o slutade 15:25 i skolan. Lång dag, men aah. Det är som vanligt så. Hade iaf Matte först, sen musik, Spanska, lunch, SO, Svenska och sen slöjd. Jobbigt! Men aja..

Nu sitter jag iaf här och gör typ ingenting. Men min dator seegar som fan, vet förtfarande inte varför men det gick inte att stänga av den normalt igår, och det funkade inte att starta den på en gång idag, så fick göra om typ 4 gånger, sen funka det! Seegt det är asså..

Fast nu ska jag typ hitta på nått annat, eller typ sova. För typ sitter och sover just nu, haha! Cepe..

Så hörs nångång sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: