Godmorgon..


Haha, vaknade tidigt idag fan! Klockan 10 redan! ;D

Aja.. Igår va jag iaf med familjen på IKEA, o sen typ Media Markt, Elgiganten, nån klädbutik o lite annat o käka god mat! Drog iaf till V-rås för att min brorsa skulle få nya möbler till rummet, och sen massa andra saker. Så jag köpte lite kläder o massa..

Sen idag så vet jag inte vad som händer.. Men måste försöka fixa ny sak till tv:n i vardagsrummet för boxen börja brinna förra veckan. Haha! Den tredje som gick sönder. Lyckat asså! Eller inte..


Nya vantar!


Ny kofta.. Fast den ser as ful ut på bilden! :(


En ny jacka oxå till våren..


Och en iPod touch..

Alla bilder vart typ cepe dålig kvalité på, för jag orkade inte fixa o massa för jag va as trött igår när jag tog dom. Så det får se ut som det gör. Haha! Golvet är typ gult! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: