Har haft friluftsdag idag..


Så jag fick sovmorgon till klockan 8 iaf, för sen va jag tvungen att gå upp eftersom vi började halv 10.

Iaf så har vi typ gått runt två mil. Skitjobbigt! Och det va juh ganska kallt ute oxå, inte kult! Men slutade sen runt halv 12 så det va nice iaf! :) Fast kom hen efter en timme för bussen från Vilsta va så jävla seeg så det tog tid, fast sen hämta mamma mig, Olivia o Mathilda på stan så vi skjutsa hem dom. Hehe..

Kom iaf hem runt halv ett o har typ inte gjort så mkt sen dess. Typ duschat, käkat mat, vart ute o fotat lite fast allt vart bara skit, sen har jag suttit o gjort engelska läxan nyss. Skrivit två sidor! Känner mig värsta duktig. Haha, eller inte. Men aja.. Måste iaf plugga mera matte senare ikväll till matteprovet imorron när pappa kommer hem, för jag fattar inte själv hur man ska göra så han får hjälpa mig då!

Men nu ska jag iaf ta o chilla lite framför datan bara så vi hörs!





Aja, hejjs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: