Ojsan..


Haha, det gick typ inte att ladda upp bilderna förut för dom va tydligen stödde än 8MB, dom låg typ runt 20+? Haha.. Efter man är, men aja.. Så nu är inte kvalitén lika bra, för gjorde om formatet.. Men aja..

Här är lite bilder från nyår iaf:








Dåligaste bilderna på fyverkerierna.. Vart bara dom där två och inget av dom vart bra heller. Ska aldrig ta
systemkameran till att fota sånt igen. Min digitalkamera fick juh värsta softa bilder året innan. Ååh!!






...

Men aja.. Nyss har jag iaf kommit hem från att ha vart iväg med familjen och kollat på nya sängar, min brorsa har lixom ingen så vi måste köpa. Haha! Och sen efter det drog vi till farmor o farfar o fika och lite så typ.

Sen sov Emelie hos mig från onsdag tills igår, eller aah.. Nått sånt iaf. Så de va nice. Länge sen man träffade henne fan!

Jusste sen va vi på Willy's oxå, så hittade typ lite filmer där. Hmm.. Vet inte ens om dom är bra, hahah! Men aja.. Kanske kan skriva senare om dom.. För hinner inte nu, måste vara lite social med familjen, jaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: