Redan 4:e Januari!?


Jo, tydligen.. Tiden går as fort juh! Men aja..

Min nyårsafton va ganska soft. Va faktiskt hemma! Skönt det med juh. Så de va lite folk här och så bara. Men de vart typ inte så mkt bilder, eller lite vart det iaf. Kanske kommer upp några längre ner, får se. Men iaf så rekomenderar jag inte folk att ta bilder på fyverkerier som smäller med systemkamera. DOM VART SJUKT JÄVLA FUCKING DÅLIGA ASSÅ! Så vart typ två bilder på dom, o ingen vart bra. Dom förra åter vart 438722 ggr bättre med min digitalkamera. Usch, hatar det här! Men så äre iaf.

Och snart börjar skolan igen, mindre än en vecka kvar juh. Det kallar jag snart faktiskt! O det ända jag har gjort under lovet är typ att sova, sova, sova lite mera och sova ännu mera. Men aah.. Fast sen va jag faktiskt i Skiftinge i söndags ett tag o träffa Olivia. Gurra o Martin skulle oxå komma, men dom palla inte sen för dom hade vart där hela dagen innan. Sååå, jaoo.. Haha!
 
Sen igår va jag ute och gick en sväng oxå, men inte idag. Inte bra asså, men det har juh typ snöat hela dagen tror jag!? Och sen va det typ as mycket dimma o skit så jag orkade inte. Skönare igår! Men jag lyckades gå upp tidigt imorse iaf. Halv 10, wihoo! Inte kult att sova till halv 2 varje dag lixom, man hinner juh inte göra nått!? Fast när man vaknar tidigt ist, så blir typ dagarna för långa. Eller aah, det är vad jag tycker iaf.

Men nu ska jag typ sova om ett tag tror jag, eller jag får se hur det blir med saken men aja.. Godnatt iaf! ;)

Och det går tydligen inte att ladda upp bilder just nu, nått fel måste det vara så det här inlägget blev helt cepe tråkigt nu! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: