Nu funkar min dator igen..

Hehe, har typ inte bloggat på as länge nu, men min dator har vart pajj fast nu har jag lyckats fixa den efter att ha ominstallerat operativ systemet två gånger. Men aja.. Så nu sitter jag o laddar ner massa progran o uppdateringar till datan. Inte så kul, men ändå. Har iaf fixat ny webbläsare, mkt snabbare nu.

Aja.. Igår hade vi iaf öppet hus i skolan från 11:00-13:40. Inte så kul på en lördag, men har juh ledigt imorron så spela roll lixom. Haha!

Sen har brandalarmet gått i skolan två gånger på 4 dagar. Haha fail! Nån som eldar papperskorgar, hur kul kan det vara egentligen? Iaf så hade vi idrott just då förra fredagen så vart att gå up i typ linne, mjukisar o strumpor i minusgrader. Det vart fan skitkallt! Men så äre.. Sen gick den i tisdags oxå, fast då hade jag Spanska.

Men nu ska jag iaf fortsätta med det jag ska göra, måste försöka ladda ner msn, men det går juh bara o ladda ner nya och den typ suger! Dåligt asså.. Men aja..

Skriver kanske senare om jag orkar..

Och aah.. Alla mina bilder och allt är borta i datan nu efter allt så kan inte ladda upp några, men kommer väl att ta nya sen antar jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: