14/3-11


Hmm.. Just nu sitter jag här, och det va typ as längesen jag skrev nått här. Men man orkar lixom inte med det så det blir som det blir typ.

Men dagen i skolan har iaf vart fett chill, typ haft kul hela tiden. Eller ah nästan iaf, haha.. Och maten va god och allt.. Perfekt asså, och + att vi fick sluta klockan 3 oxå, fett tidigt! :D Haha, fast det är väl typ normal tid för andra skolor kanske!? Haha..

Har iaf nyss käkat hemma med mamma för pappa o brorsan är iväg och fixar lite saker, som typ min gitarr.. Den lät typ konstigt, men tror det är nått med luften eller nått. Så får hoppa spå att den blir bra nu! Har oxå ställt upp mitt piano igen, för det är snyggt. Haha! Så bara trummorna som saknas nu då, ne driver bara.. Några sånna pallar vi inte med! Haha! ;)

Sen fick jag VG på matteprovet jag hade för två veckor sen oxå, nice de! Men har prov om 3 veckor nu igen. Palla! Men aja.. Så äre!

Men nu ska jag iaf kolla Big Brother på internet för missa igör för jag kollade på 4:an ist, hehe.. Och efter det blir det kanske lite plugg eller nått. Har typ Spanska tills imorron och sen Engelska till fredag så bara att börja.

Hörs väl nån annan gång iaf, puss!


Oouuhh.. Min älskade gitarr! <3


Och en bild från någon dag sen.. ;o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: