4/3 idag, tiden går fort..


Ja, tiden går fort som sagt och min brorsa fyller 13 idag. Jeeevlar.. Haha, men ah så äre..

Ja, mamma är i Västerås just nu o farmor o farfar va här nyss men drog för ett tag sen, käkade lite smörgåstårta med dom. Fast den va äcklig, så jag bakade en kladdkaka ist, men de vart iaf vanlig tårta senare och fika med min kaka och så oxå. Så vart mätt iaf. Haha!

Skolan har väl typ vart som vanligt iaf, känner mig rätt trött nu men ah. Har juh gått upp halv sex idag, igår och i onsdags så då blir man det. Hade först läxa i Engelskan, och det gick åt helvete för kunde typ 5/20 ord lixom.. Men aja.. Efter det vart det iaf Svenska, och den funkade väl hyffsat iaf.. Förutom lite cepe skit men så äre! Hade efter det hemkunskap och fixade hamburgare med Martin då, dom vart faktiskt bra.. Men båda va helt okoncentreraade på lektionen, så det mesta gick åt helvete.. Fick typ fråga om allt, göra om degen till bröden, diska typ tre gånger o blablablaahh. Haha! Hade matteprov sen efter det oxå, och tror det gick rätt så bra även om jag inte hade pluggat mkt alls. Men kunde lixom allt utom sista uppgiften så får nog antagligen G iaf, med lite tur. Hehehe.. Senare vart det idrott som sista lektion efter matten iaf, nice de. Fast typ inte.. Men den va rätt kul ändå, för vi skulle lära oss massa danser. Hahah, typ som bugg o typ nått mer. Kommer inte ihåg vad det hette! Men de va iaf skitkul, typ!

Men nu ska jag typ sitta här o chilla med lite musik och så, så kanske skriver imorron eller nått. Eller jag vet inte. Men då kommer iaf mer folk o firar min brorsa, typ kompisar o släkten o sånt bara. Så blir antagligen nice. Ska iaf käka tacos då, bättre än fucking smörgåstårta. Haha!


Bild från nån dag sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: