Subway på lunchen!


Hejsan på er, typ..

Skola som vanligt idag då. Inte så kul, men det funkar iaf. Började med bild, och den gick rätt bra faktiskt, efter det SO och vart typ att kolla film hela lektionen så va fett chill. Efter SO hade jag NO, rätt okej, men drog typ en kvart innan och inte en ända människa märkte nått. Haha, snacka om fail! Iaf så drog vi till stan o käka Subway då, men fick juh veta efter att det va spagetthi och köttfärssås i skolan. Smart att man inte kommar sånt innan, eller hur? Ah men iaf, så va det gott som fan. Och lyckades vara tillbaka till lektionen 1 minut innan vi började, snacka om att man är grym! Fast hon började juh en halvtimme efter mig, så aja.. Kom iaf tillbaka till skolan då och hade Spanska, och den lektionen gick fort som fan oxå och sen hade jag bara mentorsgrupp kvar, o där gjorde vi typ ingenting. Satt o snacka o sånt bara..

Har nyss kommit hem från min farmor och farfar, för farfar fyller år så va är och käka tårta och lite sånt. Mumms! Men just nu sitter jag här och är sur, på Martin.. För han hade min mobil i skolan, och sen bytte han namn på massa kontakter så nu vet jag inte vems nummer som är vems.. Asså orkaaaaaa!!!!! Haha, och jag hittar inte mina papper där jag hade skrivit upp alla nummer innan min mobil skulle in på lagning så just nu är allt åt helvete. Men aja..

Men aja.. Nu ska jag iaf leta lite mer, men det känns som om att jag inte kommer hitta papperna, men aja.. Då får det väl vara så.

Men hörs väl kanske imorron då, fast då blir det väl inte så bara för att jag säger det. Haha, brukar vara så iaf. Men aja.. Vi får väl se.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: