Vart på gymnasiebesök idag..


Hejsan, typ..

Vet att jag inte har skrivit på ca 1 vecka och 5 dagar, men så äre. Haha!

Dom senaste dagarna har iaf vart sjukt softa! Slutade 12.25 i fredags, men det fick jag veta kl 13, men det va ändå fett tidigt jag kunde dra hem. För jag hade ingen idrott sista timmen och jag fick dra från mattelektionen för min lärare för jag va klar med allt. Jävla nice de asså!

Sen i måndags va jag ledig hela dagen! Eller vi hade studiedag så skulle ha vart där halva men började 09.40 och skulle ha elevensval då i en timme och ingen mer lektion efter det, bara matte men jag va juh klar med allt så pallade inte dra för en lektion som dessutom bara va e-val.

Igår va det oxå nice typ, för fick träffa Olivia då som hade vart i Slovakien i en hel jävla vecka med skolan. Men aja.. Nu är hon tillbaka iaf!

Och dagen idag har vart sjukt nice. Började 08.45 vid Rinman för skulle på gymnasiebesök där, och slutade där sen runt 11. Hade iaf ingen Svenska då, tror jag. Så hade 2 timmars lunch. Nice de! Sen efter det en timme NO, men ah.. Jag pallade inte med den lektionen. Plus att vi missade bussen så vi skulle ändå ha kommit försent. Men så äre. Så typ jag, Olivia, Marko o Anders stanna kvar på stan o gick runt där lite tills klockan va typ 13.45 eller nått. Och sen skulle vi tillbaka till Skiftinge men gick av vid Årby ist och gick hem till Olivia, chilli asså..

Men aja.. Nu måste jag iaf fortsätta med pluggandet av Engelska, för har hur mkt som hellst typ. Eller okej, inte jätte mkt. Och jusste fan, Spanska tills imorron oxå. HELVETE! :O

Men hejjs..


:)


Nån gammal bild.. ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: