Fick en ny hårfön av pappa!


Hmm.. Pappa kom hem från jobbet för typ en timme sen, o då fick jag en ny hårfön, för den andra brann juh somsagt. Läskigt!
Men kom på att jag hade fått en ny nyss, för jag är fortfarande sur. Men är väll på lite bättre humör nu kanske iaf!

Imorron fyller iaf min mamma år, så då måste jag hem efter skolan iaf! Farmor o farfar kommer hit runt 6 kanske, o ska väll käka tacos mot kvällen då tror jag med dom o lite sånt. Sen blir det väll bara snacka o blablablaahh..
Slutar juh skolan 14:40, så kommer juh hem hyfsat tidigt då iaf. Skönt det!

Men aja.. Nu ska jag fortsätta försöka va lite social på msn och på sms med finaste. Går inte så jättebra, för jag är sur men ändå. Haha!


Sämsta bilden, min hårfön iaf! ;D Ha!


Från ingenstans..?


Haha, Emilia som käkade pannkakor till frukost på donken imorse! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: