24/4-12

*Godkväll!*

Igår somnade jag tidigt! Redan kvart över 10 tror jag. Riktigt skönt! Så ska försöka somna lika tidigt idag! :)
Va iaf och förlängde träningkortet igår, så nu kan jag träna hur mycket eller lite jag vill  i ett helt år, så de är bra!

Dagen idag har vart rätt seeg, fast ändå chill på nått sätt. Hade hjärt och lungräddnings lektion i skolan oxå, haha sjukt. Men ah, de gick bra iaf. :) Sen drog jag hem när jag slutade och har bara vart hemma hela eftermiddagen och såhär långt av kvällen.

Imorgon skulle jag juh gymma på morgonen, men skippar det för Olivia har inte hunnit köpa nytt träningskort. Men taggar nog på kvällen istället när hon har fixat. Så får se vad jag ska göra under elevensval timmen, antingen så taggar ja till en polare i stan eller så drar jag till min gammla lektion? Hmm..
Vet iaf att jag ska ut o käka med Fredrik, Olivia och Anders så det blir säkert chill. Taggar och solar efter det och sedan blir det gymmet, och jag hinner med allt dvs, haha! Men aja..

Nu ska jag iaf chilla vidare här framför datorn ett tag!
Ha en fin kväll! /M